Doskonała obsługa klienta
2007 - rok powstania butiku
Koszula tenis blue to kolejna, doskonała propozycja marki Franchie Rules. Koszula ta ma prosty, lekko dopasowany fason z klasycznym kołnierzykiem, który sprawia, że idealnie nadaje się do stylizacji na różne okazje. Długie rękawy z mankietami koszuli tenis blue zapewniają wygodę, podczas gdy jej subtelny wzór w niebieskie paski dodaje całości charakteru i stylu. Koszula ta świetnie wygląda i znakomicie się ją nosi, bo wykonana została z delikatnej, lekkiej tkaniny, która zapewnia wyjątkowy komfort i swobodę ruchów, a jej jedwabista faktura nadaje jej subtelnego, eleganckiego wyglądu. Koszula tenis blue to połączenie swobody i elegancji, które podkreśli indywidualność każdej, wymagającej, pani. MUSISZ JĄ MIEĆ!
rozmiar w cm | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 |
obwód w biuście | 84 | 88 | 92 | 96 | 100 |
obwód w talii | 66 | 70 | 74 | 78 | 82 |
obwód w biodrach | 90 | 94 | 98 | 102 | 106 |
FRANCHIE RULES - kwintesencja francuskiego stylu i elegancji! Marka oferująca ekskluzywne kolekcje biznesowe wear to work, skierowane do wielbicielek szykownego minimalizmu, ascetycznych geometrycznych form i zdecydowanego krawiectwa.
„FRANCHIE RULES ubiera kobiety świadome swojej kobiecości, niezależne, dla których dress code nie jest obowiązkiem, a pretekstem do wyrażenia osobowości, które potrafią w pełni czerpać radość z życia, traktując myśl la vie est belle jako motto życia. Świat marki tworzą śmiałe kolekcje, które poprzez wysublimowane detale, nadruki czy dodatki uwodzą paryskim szykiem, to one definiują oryginalny styl współczesnej business woman.” – mówi projektantka.
Franchie Rules proponuje niepowtarzalne biznesowe stylizacje w konwencji total look, w których ponadczasowa klasyka łączy się z trendami prêt-à-porter oraz haute couture. Znakiem firmowym marki są starannie wyselekcjonowane sukienki, klasyczne bluzki, doskonale skrojone garnitury i spodnie, szyte z najwyższej jakości tkanin. To nietuzinkowe propozycje, zaprojektowane w unikatowej, limitowanej wersji, tak aby każda z klientek marki czuła, że przynależy do elitarnego świata marki.