Doskonała obsługa klienta
2007 - rok powstania butiku
Koszula tenis dark blue to doskonały wybór dla tych, którzy pragną połączyć swobodę ruchów z eleganckim stylem. Koszula ta wykonana została z delikatnej, luźnej tkaniny. Papierowa w chwycie tkanina koszuli tenis dark blue nadaje jej unikalnego charakteru, jednocześnie zapewniając komfort, miękkość i oddychalność. Prosty fason tej koszuli, bez zaszewek i z klasycznym kołnierzykiem, sprawia, że jest ona idealna do stylizacji na różne okazje. Klasyczne, wąskie rękawy koszuli tenis dark blue mają długość za nadgarstek, zapewniając odpowiednie pokrycie i komfort w każdej sytuacji. Ciemnoniebieskie paski dodają jej stylu i charakteru, jednocześnie pozostając uniwersalnym wyborem dla wszystkich nowoczesnych kobiet. SWOBODA I ELEGANCJA!
rozmiar w cm | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 |
obwód w biuście | 84 | 88 | 92 | 96 | 100 |
obwód w talii | 66 | 70 | 74 | 78 | 82 |
obwód w biodrach | 90 | 94 | 98 | 102 | 106 |
FRANCHIE RULES - kwintesencja francuskiego stylu i elegancji! Marka oferująca ekskluzywne kolekcje biznesowe wear to work, skierowane do wielbicielek szykownego minimalizmu, ascetycznych geometrycznych form i zdecydowanego krawiectwa.
„FRANCHIE RULES ubiera kobiety świadome swojej kobiecości, niezależne, dla których dress code nie jest obowiązkiem, a pretekstem do wyrażenia osobowości, które potrafią w pełni czerpać radość z życia, traktując myśl la vie est belle jako motto życia. Świat marki tworzą śmiałe kolekcje, które poprzez wysublimowane detale, nadruki czy dodatki uwodzą paryskim szykiem, to one definiują oryginalny styl współczesnej business woman.” – mówi projektantka.
Franchie Rules proponuje niepowtarzalne biznesowe stylizacje w konwencji total look, w których ponadczasowa klasyka łączy się z trendami prêt-à-porter oraz haute couture. Znakiem firmowym marki są starannie wyselekcjonowane sukienki, klasyczne bluzki, doskonale skrojone garnitury i spodnie, szyte z najwyższej jakości tkanin. To nietuzinkowe propozycje, zaprojektowane w unikatowej, limitowanej wersji, tak aby każda z klientek marki czuła, że przynależy do elitarnego świata marki.