REKLAMACJA

Pamięta! Masz 2 lata na złożenie reklamacji od daty otrzymania produktu. Wszystkie produkty oferowane w Saltandpepper są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.

REKLAMACJA KROK PO KROKU:


INFO DO NAS:
W pierwszej kolejności powiadom nas mailowo o chęci złożenia reklamacji, pisząc na adres: hello@saltandpepper.pl

PAKOWANIE:
Zapakuj towar w sposób chroniący go przed wszelkimi uszkodzeniami i zniszczeniem w trakcie transportu. Możesz wykorzystać opakowanie, które otrzymałeś od nas. Dołącz do paczki dowód zakupu (Faktura VAT) oraz formularz zwrotu – dokumenty otrzymałeś od nas w przesyłce. Formularz zwrotu dostępny jest też tutaj: FORMULARZ ZWROTU

ADRES WYSYŁKI:
Gotową paczkę wyślij na adres:
SALTANDPEPPER
ul. Odyńca 73 lokal 89, 02-644 Warszawa
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy odesłanie jej priorytetowym listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub przesyłką kurierską. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem (płatność przy odbior

FORMY REKLAMACJI
: Możesz wybrać jedną z trzech form reklamacji: naprawa produktu, zwrot pieniędzy, wymiana na nowy, pełnowartościowy (jeżeli będzie to możliwe). Istnieje również opcja uzgodnienia satysfakcjonującego rabatu na niepełnowartościowy produkt. Jeśli wybierzesz opcję zwrotu gotówki, należna suma za zamówienie oraz suma kosztów dostawy (najniższa dostępna w sklepie) zostaje przelana na Twoje konto najpóźniej w przeciągu 14 dni od zaakceptowania reklamacji.

DECYZJA: Mamy 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej reklamacji. O decyzji zostaniesz powiadomiony telefonicznie bądź mailowo.

Szczegółowe informacje i zasady zwrotu znajdziesz w REGULAMINIE