FAQ - NAJCZĘSTSZE PYTANIA

PYTANIA DOTYCZĄCE KONTA

  • Jak i dlaczego warto utworzyć swoje konto na Saltandpepper?
    Kliknij w opcję ZAŁÓŻ KONTO znajdującą się w prawym, górnym rogu strony głównej. Uzupełnij obowiązkowe pola wpisując: swoje imię, aktualny adres e-mail oraz hasło. Po chwili otrzymasz na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem rejestracji konta.
    Po przejściu na konto w DANE KONTA możesz uzupełnić wszystkie brakujące informacje (informacje o kliencie, adres płatnika, adres dostawy, data urodzin), które zostają zapamiętane i przyspieszą proces zamawiania. W koncie dostępne są również ULUBIONE – Twoja lista ulubionych produktów, a także ZAMÓWIENIA - lista wszystkich twoich zamówień, w której możesz sprawdzać ich status, informacje o płatnościach, itp.
  • Czy założenie konta jest darmowe?
    Tak, Założenie konta i korzystanie z niego jest całkowicie darmowe – ZAPRASZAMY!
  • Nie pamiętam hasła, co robić?
    Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”, znajdującej się przy logowaniu i kieruj się instrukcją odzyskiwania hasła, którą otrzymasz na adres e-mail.
  • Co zrobić, jeżeli mam konto na Saltandpepper, a nie mogę się zalogować?
    W pierwszej kolejności sprawdź czy poprawnie wpisałeś dane do logowania (e-mail, hasło). Możesz skorzystać także z funkcji „Przypomnij hasło”. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami, a rozwiążemy Twój problem w najszybszy możliwy sposób. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl
  • Czy istnieje ryzyko, że moje konto może zostać zablokowane?
    Konto może zostać zablokowane w przypadku złamania przez Klienta zasad Regulaminu (link). Jeśli Twoje konto zostało zablokowane skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl
  • Czy mogę aktualizować Dane konta?
    Oczywiście! Zarządzaj swoim kontem jak tylko chcesz! Edytuj nazwę użytkownika, hasło, adres e-mail, dane adresowe oraz kontaktowe, w miarę potrzeby. Informacje możesz edytować po przejściu na swoje konto, zrobić to klikając w swoje imię w prawym górnym rogu (przejdziesz na swoje konto) lub klikając w menu na dole POMOC/ MOJE KONTO.
  • Czy mogę usunąć konto ze strony Saltandpepper?
    Tak. W dowolnej chwili możesz usunąć swoje konto wraz ze wszystkimi danymi. Wystarczy, że napiszesz do nas maila na: hello@saltandpepper.pl, a my usuniemy Cię z listy zapisanych Klientów. Przed usunięciem profilu wszystkie transakcje muszą być zakończone.
  • Jak działa logowanie przez Facebooka?
    Na stronę Saltandpepper możesz zalogować się w standardowy sposób lub używając swojego konta na Facebook. Wystarczy, że klikniesz opcję „Zaloguj się przez Facebook”, znajdującą się w zakładce ZALOGUJ SIĘ. Od razu możesz korzystać z naszego sklepu. Zostaniesz poproszony jedynie o udostępnię Saltandpepper podstawowych danych z Twojego konta Facebook: nazwa użytkownika oraz adres e-mail. Saltandpepper nie przesyła żadnych innych informacji i danych użytkownika Facebooka.
  • Czym jest lista Ulubionych?
    Na listę UlUBIONE trafią wszystkie produkty, które sam uznasz za najciekawsze. Wystarczy, że klikniesz w przycisk „Ulubione”, znajdujący się przy każdym produkcie dostępnym w sklepie. Jako niezarejestrowany użytkownik możesz tworzyć swoją listę ulubionych, jednak będzie ona aktywna przez krótki czas. Rejestrując się na naszej stronie masz pewność, że Twoja lisa ulubionych produktów nie zniknie. Możesz przeglądać ją w dowolnej chwili, klikając w opcję ULUBIONE znajdującą się w prawym, górnym rogu strony.
  • Czym jest Newsletter i jak działa?
    Newsletter to forma biuletynu wysyłanego pocztą elektroniczną, w którym znajdziesz najciekawsze propozycje z naszego sklepu, a także informacje o promocjach i nowościach w bieżącym tygodniu.
    Opcję „Zapisz się na newsletter” znajdziesz w lewym rogu, na samym dole strony lub w zakładce Newsletter. W puste pola wpisz swoje imię oraz aktualny adres e-mail, na który będą trafiać nasze newslettery.
    Aby wypisać się z elektronicznego biuletynu wystarczy kliknąć w opcję: „Wypisz się z newslettera” znajdującą się na dole strony każdego newslettera, który od nas otrzymasz.
  • Jak wygląda ochrona danych osobowych?
    Dane osobowe są wykorzystywane przez Saltandpepper wyłącznie do realizacji zamówień oraz w celu informowania o usługach oferowanych przez nasz butki, oczywiście przed wcześniejszym wyrażeniem zgody Klienta. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom i są gromadzone zgodnie z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.

PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ

  • Jakie są godziny pracy Saltandpepper?
    Butik Saltandpepper jest dostępny 24/7. Możesz w każdej chwili przeglądać naszą stronę oraz składać zamówienia. Nasze biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00, w tym czasie możesz kontaktować się z nami telefonicznie oraz mailowo lub za pomocą formularza dostępnego na stronie: Formlarz kontaktowy. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl
  • Czy trzeba się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?
    Nie. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Możesz dokonać zakupy jako tzw."Gość". Zarejestrowanie się na Saltandpepper ułatwia korzystanie ze strony, umożliwia śledzenie statusów zamówienia, przesyłki i historii zakupów oraz pozwala na tworzenie listy ulubionych produktów, a także udział w konkursach – ZAPRASZAMY!
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania zamówienia przez Projektanta i Saltandpepper oraz czas dostawy.
    CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = CZAS PRZYGOTOWANIA ZAMÓWIENIA + CZAS DOSTAWY

  • Oferujemy produkty od wielu projektantów, a każdy z nich realizuje zamówienie w indywidualnym terminie. Na karcie każdego produktu podany jest czas realizacji zamówienia przez konkretnego projektanta. Nasz sklep stara się jak najszybciej dostarczyć zamówiony towar do Klienta. Maksymalny czas oczekiwania nie powinien przekroczyć 14 dni robaczych, a w żadnym razie 30 dniu roboczych. Jeśli produkt nie dotrze na podany adres w przeciągu 14 dni konsultant Saltandpepper niezwłocznie powiadomi Klienta o przyczynie opóźnienia.
    Czas dostawy na ternie Polskie wynosi 1 – 2 dni robocze, szczegółowe informacje na temat dostępnych sposobów dostawy, czasu i kosztów znajdziesz w zakładce WYSYŁKA.
  • Czy istnieje możliwość uszycia na miarę danego produktu?
    Wszystko zależy od decyzji projektanta, ale większość realizuje zamówienia indywidualne. W takich przypadkach prosimy o kontakt
    z Biurem Obsługi Klienta - potwierdzimy możliwość złożenia takiego zamówienia. Zaznaczamy również, iż produkty szyte na miarę nie podlegają zwrotom oraz wymianie, a ich cena może (choć nie musi) ulec zmianie.
    Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl
  • Czy istnieje możliwość zamówienia produktu w innym kolorze lub rozmiarze, którego nie ma w ofercie?
    Tak. Nasi projektanci często realizują zamówienia wg potrzeb Klientów. Zapytaj nas o zamówienie indywidualne:
    Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl. Zamówienia szyte na miarę nie podlegają zwrotowi i wymianie.
  • Co jeżeli podoba mi się produkt, a nie jest on dostępny w rozmiarze lub kolorze z oferty butiku?
    Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl - sprawdzimy czy realizacja Twojego zamówienia jest możliwa.
  • Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?
    Butik Saltandpepper jako dowód zakupy zawsze wystawia fakturę VAT – zarówno dla osoby fizycznej jak i prawnej. Przy składaniu zamówienia zaznaczy czy ma ona zostać wystawiona na firmę. Dane do faktury oraz dane do wysyłki mogą być różne.
  • Kiedy rozpoczyna się proces realizacji zamówienia?
    Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie otrzymania wpłaty należnej sumy. Jeżeli zamówienie jest realizowane z opcją płatności przy odbiorze (płatność za pobraniem), proces rozpoczyna się w momencie złożenia zamówienia i naszego potwierdzenia o jego realizacji.
  • Jak anulować zamówienie lub kiedy zamówienie zostaje anulowane przez Saltandpepper?
    Wszelkie zmiany w zamówieniu oraz jego anulacja, jest możliwa na życzenie Klienta, tylko przed dokonaniem wpłaty należnej sumy za zamówienie. Jeśli Klient nie dokona wpłaty przed upływem 3 dni od złożenia zamówienia, Saltandpepper może je anulować.
    W obu przypadkach skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl
  • Jaki jest całkowity koszt zamówienia?
    Całkowity koszt zamówienia to wartość Twoich zakupów plus koszt przesyłki. W przypadku dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej naliczane są opłaty celne zgodnie z obowiązującymi przepisami kraju, do którego nadawana jest przesyłka i ich wysokość nie jest zależna od butiku Saltandpepper.
  • Jak przebiega proces zamówienia?
    Klient składa zamówienie na stronie Saltandpepper, jednocześnie akceptując Regulamin sklepu. Następnie dokonuje wpłaty należnej kwoty za zamówienie za pomocą wybranej przez siebie formy płatności – krok ten zostaje pominięty w przypadku płatności przy odbiorze. Po zaksięgowaniu wpłaty lub w przypadku płatności za pobraniem Saltandpepper wysyła mailowe potwierdzenie realizacji zamówienia. W chwili wysyłki gotowego towaru, Klient otrzymuje maila z potwierdzeniem nadania przesyłki.
    Wszelkie informacje dotyczące formy płatności, sposobu wysyłki, zwrotu, wymiany oraz reklamacji znajdziesz w zakładce POMOC.
  • Czy jest możliwość przymierzenia produktu przed zakupem?
    Niestety nie ma takiej możliwości. Jako butik on-line, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Nie wahaj się zamówić produktu – zawsze możesz go zwrócić, wymienić lub zareklamować.
  • Jak sprawdzić, który rozmiar jest dla mnie odpowiedni?
    Kieruj się tabelą rozmiarów projektanta, którą znajdziesz na karcie każdego produktu w zakładce „Wymiary”. Pamiętaj o odpowiednim zmierzeniu ciała. Wskazówki jak prawidłowo się mierzyć znajdziesz w zakładce POMOC/ TABELA ROZMIARÓW.
    Możesz również skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl , a nasz konsultant zarekomenduje produkt odpowiedni dla Twojego typu sylwetki.

PYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI

  • Czy pobierane są dodatkowe opłaty np. za płatność kartą kredytową/ podatek?
    Nie pobieramy dodatkowych opłat przy żadnej formie płatności, a wszystkie ceny podane przy produkcie są cenami brutto.
  • Czy moje dane osobowe są chronione, a operacje płatności bezpieczne?
    Tak. Posiadamy zabezpieczenia systemowe, aby wszystkie transakcje przebiegały bezpiecznie i bezproblemowo.
  • Z kim zawierana jest umowa sprzedaży podczas dokonania zakupu?
    Umowa zawierana jest z firmą:
    SNP FASHION Sp. z o.o.

  • ul. Odyńca 73 lokal 89
    02-644 Warszawa
    NIP 5213681417
    KRS 0000528688
    REGON 147483705
  • Do kiedy mogą dokonać zapłaty za moje zamówienie?
    Jeśli wybrałeś formę płatności „Płatność przy obiorze” – płatności dokonujesz u kuriera DPD w momencie odbioru przesyłki. Opcja płatności przy odbiorze nie jest możliwa przy wybraniu sposobu dostawy za pomocą usługi InPost – Paczkomaty.
    Jeśli wybrałeś formę płatności „Przelew Bankowy” na Twoją wpłatę czekamy do 3 dni od złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu Saltandpepper może anulować Twoje zamówienie.
    Jeśli wybrałeś formę płatności – płatność elektroniczna: „szybki przelew PayU” lub „karta kredytowa/ konto PAYPAL” płatności dokonujesz od razu po złożeniu zamówienia. Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę bezpiecznych płatności PayU/PAYPAl, gdzie będziesz mógł zlecić przelew bezpośrednio z Twojego banku, zapłacić kartą kredytową lub dokonać płatności z konta PayPal.
  • Jaki form płatności mogę wybrać?
    Za zamówienie możesz zapłacić wybierając następujące formy płatności:
    • płatność przy odbiorze – dostępna tylko przy wyborze sposobu dostawy kurier DPD;
    • płatność na rachunek bankowy sklepu Saltandpepper;
    • płatności elektroniczne (szybki przelew) - pośrednictwem serwisu PayU.pl i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayPal.com.
    Szczegóły na temat płatności znajdziesz w zakładce PŁATNOŚĆ.

PYTANIA DOTYCZĄCE PRZESYŁKI

  • Jakie są koszty przesyłki?
    Wszystkie informacje dotyczące kosztów przesyłki, zarówno krajowych jak i zagranicznych, znajdziesz w zakładce WYSYŁKA.
  • Jakie dokumenty powinny znaleźć się w wysyłce?
    Do przesyłki zawsze dołączamy: FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY/REKLAMACJItowaru oraz dokument potwierdzający zakup (faktura VAT dla osoby fizycznej lub prawnej) .
  • W jakich godzinach i czasie dostarczane są przesyłki?
    Przesyłki kurierskie DPD na terminie Polski dostarczane są w godzinach między 10 – 21, wszystko zależy od strefy dostawy.
    W mniejszych miejscowościach kurier pojawia się zazwyczaj do godziny 17, w większych miastach nawet do 21. Kurier będzie informował o terminie dostarczenia.
    Jeżeli jest to usługa InPost - Paczkomaty, w większości przypadków, przesyłka jest dostarczana następnego dnia, a odebrać ją można o dowolnej porze. O dostarczeniu przesyłki do wybranego przez Ciebie paczkomatu zostaniesz poinformowanym SMSem i mailowo. Na odbiór masz 3 dni od otrzymania powiadomienia. Możesz przedłużyć termin odbioru przesyłki dopiero po 48 godzinach od dostarczenia paczki. Więcej szczegółowych informacji z najdziesz na stronie www.paczkomaty.pl
  • Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
    W momencie dostarczenie przesyłki przez kuriera DPD prosimy o dokładne sprawdzenie, czy paczka oraz jej zawartość nie została uszkodzona. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach z podpisem własnym i kuriera oraz niezwłoczne skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta Saltandpepper pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl.
    Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską, aby zgłosić szkodę oraz chęć sporządzenia protokołu szkody. Po przyjeździe kuriera należy wraz z nim sporządzić protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach z podpisem własnym i kuriera, zaznaczając w nim wszystkie szczegóły oraz niezwłoczne skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta Saltandpepper pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl. Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do naszego sklepu razem z reklamowanym produktem. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem przesyłki warto dokonać kserokopii wyżej wymienionych dokumentów.
    W przypadku usługi InPost – Paczkomaty, gdy stan odebranej przesyłki budzi zastrzeżenia, można wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie www.inpost.pl w zakładce „Reklamacje” lub bezpośrednio na ekranie paczkomatu wybierając funkcję „Mam uwagę do paczki”.
    Jeśli masz problem ze złożeniem reklamacji skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl
  • Czy istnieje możliwość przesunięcia terminu wysyłki zamówienia na późniejszy?
    Tak. Jeśli chcesz, aby przesyłka dotarła do Ciebie w późniejszym terminie skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl.
  • Czy można odebrać produkt osobiście?
    Niestety nie ma takiej możliwości. Saltandpepper prowadzić jedynie sprzedaż wysyłkową.
  • Paczka zaginęła, co robić?
    Prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszym butikiem pod numerem telefonu: +48 731 385 546 lub mailowo hello@saltandpepper.pl.

PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTU/ WYMIANY/ REKLAMACJI

  • Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego przeze mnie produktu?
    Oczywiście. Klient może zwrócić produkt przed upływem 14 dni od otrzymania przesyłki, nie podając nam konkretnego powodu zwrotu. Wyjątek stanowią zamówienia indywidualne, tzn. stworzone specjalnie na Twoje potrzeby (wymiary, kolor, „szyte na miarę”), którym nie przysługuje zwrot.
    Butik Saltandpepper ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu w przypadkach oddania uszkodzonego produktu, zwrotu dokonanego po upływie dopuszczalnego terminu lub oddania produktu niepełnowartościowego, tj. niekompletnego. Produkt nie może nosić śladów używania tj. korzystania przez Klienta z produktu w sposób wykraczający poza granice stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. Produkt musi być czysty, z oryginalnie wszytymi metkami, pozbawiony zapachu np. kremów, perfum.
    Szczegółowe informacje o procesie zwrotu znajdziesz w zakładce ZWROT I WYMIANA oraz w REGULAMINIE.
  • Czy mogę dokonać wymiany zakupionego przeze mnie produktu?
    Oczywiście. Klient może wymienić produkt przed upływem 14 dni od otrzymania przesyłki na taki sam w innym rozmiarze lub kolorze. Wyjątek stanowią zamówienia indywidualne, tzn. stworzone specjalnie na Twoje potrzeby (wymiary, kolor, itp., zamówienia „szyte na miarę”), którym nie przysługuje zwrot. Przed podjęciem decyzji o wymianie, sprawdź czy w naszym butiku jest dostępny produkt w rozmiarze/ kolorze, którym jesteś zainteresowany.
    Butik Saltandpepper ma prawo odmówić realizacji wymiany w przypadkach oddania na wymianę uszkodzonego produktu, po upływie dopuszczalnego terminu lub oddania produktu niepełnowartościowego, tj. niekompletnego. Produkt nie może nosić śladów używania tj. korzystania przez Klienta z produktu w sposób wykraczający poza granice stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. Produkt musi być czysty, z oryginalnie wszytymi metkami, pozbawiony zapachu np. kremów, perfum.
    Szczegółowe informacje o procesie wymiany znajdziesz w zakładce ZWROT I WYMIANA oraz w REGULAMINIE.
  • W jakich przypadkach można dokonać reklamacji?
    Każdy produkt sprzedawany w naszym sklepie jest objęty 2-letnią gwarancją, w której czasie Klient może złożyć reklamację. Możesz zareklamować zakupiony produkt, kiedy nosi on ukrytą wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
    Sklep jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeśli Klient wiedział o wadzie w chwili zakupu towaru.
    Klient ma możliwość wyboru trzech opcji reklamacji: zwrot pieniędzy, naprawa lub wymiana na nowy, pełnowartościowy produktu – jeśli istnieje taka możliwość.
    Szczegółowe informacje o procesie reklamacji znajdziesz w zakładce ZWROT I WYMIANA oraz w REGULAMINIE.

PYTANIA DOTYCZĄCE WSPÓŁPRACY

  • Jestem projektantem - jak mogę zacząć sprzedawać na Saltandpepper?
    Pracując z nami zyskasz nowy kanał sprzedaży, uczciwą promocję i większą ilość klientów. Napisz do nas i wyślij swoje portfolio na adres e-mail: hello@saltandpepper.pl
  • Jestem modelką lub chcę zacząć przygodę z modelingiem – czy mogę wziąć udział w sesji Saltandpepper?
    Współpracujemy zarówno z agencjami modelek, jak i bezpośrednio z niesamowitymi, pięknymi dziewczyninami. Wszystkie nasze sesje odbywają się w Warszawie, w naszym studiu fotograficznym. Jeśli jesteś zainteresowana napisz do nas i wyślij swoje zdjęcia/ portfolio na adres e-mail: hello@saltandpepper.pl
  • Jestem fotografem/ stylistą – czy mogę pracować przy sesjach Saltandpepper?
    Chcesz zrobić sesję z wykorzystaniem kolekcji naszych projektantów? Masz pomysł na zwariowane zdjęcia modowe? Nie wahaj się do nas napisać – pomożemy urzeczywistnić Twoje pomysły. Napisz do nas i wyślij swoje portfolio na adres e-mail: hello@saltandpepper.pl
  • Jestem blogerem i chciałbym zareklamować produkty Saltandpepper na swoim blogu – czy mogę to zrobić?
    Kochamy współpracę z blogerami! Prowadzisz bloga modowego i podoba Ci się nasz styl? Jesteś zainteresowana współpracą? Napisz do nas i podeślij nam link do Twojego bloga na adres e-mail: hello@saltandpepper.pl