Doskonała obsługa klienta
2007 - rok powstania butiku
Eleganckie, ale i wygodne spodnie Judy marki Franchie Rules. Spodnie te, zgodnie z filozofią marki Franchie Rules, wykonane zostały perfekcyjnie i z najwyższej jakości tkaniny. Mają one luźny, szeroki fason z zakładkami z przodu. W bokach paska talii spodnie te mają gumę, która znakomicie dopasowuje ich obwód do talii. Dla wygody noszenia spodnie Judy w bokach mają głębokie kieszenie, a ozdobione są ramkami kieszeni z tyłu. Spodnie te uszyte zostały z komfortowej w użytkowaniu, przyjaznej skórze, trwałej dzianiny więc poza tym, że świetnie one wyglądają to również rewelacyjnie się je nosi. Spodnie Judy stworzą komplety idealne z wieloma bluzkami czy marynarkami, a doskonale będą się prezentowały skompletowane z kamizelką Judy i marynarką Judy. REPREZENTATYWNE!
rozmiar w cm | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 |
obwód w biuście | 84 | 88 | 92 | 96 | 100 |
obwód w talii | 66 | 70 | 74 | 78 | 82 |
obwód w biodrach | 90 | 94 | 98 | 102 | 106 |
FRANCHIE RULES - kwintesencja francuskiego stylu i elegancji! Marka oferująca ekskluzywne kolekcje biznesowe wear to work, skierowane do wielbicielek szykownego minimalizmu, ascetycznych geometrycznych form i zdecydowanego krawiectwa.
„FRANCHIE RULES ubiera kobiety świadome swojej kobiecości, niezależne, dla których dress code nie jest obowiązkiem, a pretekstem do wyrażenia osobowości, które potrafią w pełni czerpać radość z życia, traktując myśl la vie est belle jako motto życia. Świat marki tworzą śmiałe kolekcje, które poprzez wysublimowane detale, nadruki czy dodatki uwodzą paryskim szykiem, to one definiują oryginalny styl współczesnej business woman.” – mówi projektantka.
Franchie Rules proponuje niepowtarzalne biznesowe stylizacje w konwencji total look, w których ponadczasowa klasyka łączy się z trendami prêt-à-porter oraz haute couture. Znakiem firmowym marki są starannie wyselekcjonowane sukienki, klasyczne bluzki, doskonale skrojone garnitury i spodnie, szyte z najwyższej jakości tkanin. To nietuzinkowe propozycje, zaprojektowane w unikatowej, limitowanej wersji, tak aby każda z klientek marki czuła, że przynależy do elitarnego świata marki.