Doskonała obsługa klienta
2007 - rok powstania butiku
Przepiękna sukienka Isabelle marki Franchie Rules. Uszyta jest ona z przyjaznej skórze, doskonałej, delikatnej wiskozy drukowanej w piękne pegazy. Podszyta jest bawełnianą, granatową, halką na ramiączkach, która podnosi komfort noszenia tej sukienki i sprawia, ż nie prześwituje ona. Sukienka Isabelle ma również wspaniały fason z lekko dopasowaną górą i spódnicą z półklosza. Zapinana jest z boku na długi suwak, a przy dekolcie ma szarfę, która dodaje jej uroku i którą można wiązać na różne sposoby. Dodatkowo w komplecie z sukienką Isabelle jest skórzany, wąski pasek dla podkreślenia talii oraz jako element podkreślający design tej sukienki. Ta znakomita kreacja będzie najlepszym wyborem na wiele, nawet bardzo wymagających, okazji. A MOŻE...PEGAZY?!
rozmiar w cm | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 |
obwód w biuście | 84 | 88 | 92 | 96 | 100 |
obwód w talii | 66 | 70 | 74 | 78 | 82 |
obwód w biodrach | 90 | 94 | 98 | 102 | 106 |
FRANCHIE RULES - kwintesencja francuskiego stylu i elegancji! Marka oferująca ekskluzywne kolekcje biznesowe wear to work, skierowane do wielbicielek szykownego minimalizmu, ascetycznych geometrycznych form i zdecydowanego krawiectwa.
„FRANCHIE RULES ubiera kobiety świadome swojej kobiecości, niezależne, dla których dress code nie jest obowiązkiem, a pretekstem do wyrażenia osobowości, które potrafią w pełni czerpać radość z życia, traktując myśl la vie est belle jako motto życia. Świat marki tworzą śmiałe kolekcje, które poprzez wysublimowane detale, nadruki czy dodatki uwodzą paryskim szykiem, to one definiują oryginalny styl współczesnej business woman.” – mówi projektantka.
Franchie Rules proponuje niepowtarzalne biznesowe stylizacje w konwencji total look, w których ponadczasowa klasyka łączy się z trendami prêt-à-porter oraz haute couture. Znakiem firmowym marki są starannie wyselekcjonowane sukienki, klasyczne bluzki, doskonale skrojone garnitury i spodnie, szyte z najwyższej jakości tkanin. To nietuzinkowe propozycje, zaprojektowane w unikatowej, limitowanej wersji, tak aby każda z klientek marki czuła, że przynależy do elitarnego świata marki.