Doskonała obsługa klienta
2007 - rok powstania butiku
Idealna na wiele okazji koszula Classic White kwiat marki Franchie Rules. Koszula ta, zgodnie z filozofią marki Franchie Rules, wykonana została z troską o każdy detal. Ma ona klasyczny, lekko luźny, prosty fason bez zaszewek, jest długa i ma długie rękawy z mankietami. Rękawy tej bluzki zaprojektowane są tak, by zasłaniały połowę dłoni, a mankiety najlepiej nosić rozpięte, bo są bardzo ładnie zakończone. Kołnierzyk koszuli Classic White kwiat jest klasyczny. Bezwzględnym atutem tej bluzki jest wspaniały kwiat pod kołnierzykiem. Koszula Classic White kwiat ma uniwersalny i ponadczasowy, biały, kolor. Bluzka ta z powodzeniem sprawdzi się zarówno do stylizacji codziennych, jak i takich na szczególne okazje. JEDYNA W SWOIM RODZAJU!
rozmiar w cm | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 |
obwód w biuście | 84 | 88 | 92 | 96 | 100 |
obwód w talii | 66 | 70 | 74 | 78 | 82 |
obwód w biodrach | 90 | 94 | 98 | 102 | 106 |
FRANCHIE RULES - kwintesencja francuskiego stylu i elegancji! Marka oferująca ekskluzywne kolekcje biznesowe wear to work, skierowane do wielbicielek szykownego minimalizmu, ascetycznych geometrycznych form i zdecydowanego krawiectwa.
„FRANCHIE RULES ubiera kobiety świadome swojej kobiecości, niezależne, dla których dress code nie jest obowiązkiem, a pretekstem do wyrażenia osobowości, które potrafią w pełni czerpać radość z życia, traktując myśl la vie est belle jako motto życia. Świat marki tworzą śmiałe kolekcje, które poprzez wysublimowane detale, nadruki czy dodatki uwodzą paryskim szykiem, to one definiują oryginalny styl współczesnej business woman.” – mówi projektantka.
Franchie Rules proponuje niepowtarzalne biznesowe stylizacje w konwencji total look, w których ponadczasowa klasyka łączy się z trendami prêt-à-porter oraz haute couture. Znakiem firmowym marki są starannie wyselekcjonowane sukienki, klasyczne bluzki, doskonale skrojone garnitury i spodnie, szyte z najwyższej jakości tkanin. To nietuzinkowe propozycje, zaprojektowane w unikatowej, limitowanej wersji, tak aby każda z klientek marki czuła, że przynależy do elitarnego świata marki.