Doskonała obsługa klienta
2007 - rok powstania butiku
Luźne i bardzo wygodne spodnie Nicole w kolorze zimnego beżu. Spodnie te to kolejna, doskonała propozycja marki Franchie Rules i, zgodnie z filozofią tej marki, wykonane zostały one w sposób perfekcyjny i z najwyższej jakości lnu. Len, z którego wykonane są te spodnie jest produkcji polskiej, ma średnią grubość, ale nie prześwituje, a jego struktura jest pętelkowa. Krój spodni Nicole jest luźny z zakładkami, kieszeniami w bokach, ramkami kieszeniowymi z tyłu i szerokimi, prostymi nogawkami. W spodniach tych zawsze świetnie się wygląda, znakomicie się je nosi, więc powinny one stanowić bazę w garderobie każdej, wymagającej, kobiety. LNIANE PIĘKNO!
rozmiar w cm | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 |
obwód w biuście | 84 | 88 | 92 | 96 | 100 |
obwód w talii | 66 | 70 | 74 | 78 | 82 |
obwód w biodrach | 90 | 94 | 98 | 102 | 106 |
FRANCHIE RULES - kwintesencja francuskiego stylu i elegancji! Marka oferująca ekskluzywne kolekcje biznesowe wear to work, skierowane do wielbicielek szykownego minimalizmu, ascetycznych geometrycznych form i zdecydowanego krawiectwa.
„FRANCHIE RULES ubiera kobiety świadome swojej kobiecości, niezależne, dla których dress code nie jest obowiązkiem, a pretekstem do wyrażenia osobowości, które potrafią w pełni czerpać radość z życia, traktując myśl la vie est belle jako motto życia. Świat marki tworzą śmiałe kolekcje, które poprzez wysublimowane detale, nadruki czy dodatki uwodzą paryskim szykiem, to one definiują oryginalny styl współczesnej business woman.” – mówi projektantka.
Franchie Rules proponuje niepowtarzalne biznesowe stylizacje w konwencji total look, w których ponadczasowa klasyka łączy się z trendami prêt-à-porter oraz haute couture. Znakiem firmowym marki są starannie wyselekcjonowane sukienki, klasyczne bluzki, doskonale skrojone garnitury i spodnie, szyte z najwyższej jakości tkanin. To nietuzinkowe propozycje, zaprojektowane w unikatowej, limitowanej wersji, tak aby każda z klientek marki czuła, że przynależy do elitarnego świata marki.