Doskonała obsługa klienta
2007 - rok powstania butiku
Idealne, lekko dopasowane, sportowe spodnie w kolorze pastelowego, zgaszonego różu. Spodnie Just Pink wykonane są z najwyższej jakości, miękkiej, cieplej, lekkiej, przyjaznej dla ciała bawełny organicznej. Komfort ich użytkowania gwarantują też delikatne ściągacze, którymi są wykończone i kieszenie w bokach. Unikalności spodniom Just Pink dodaje ozdobny emblemat z brandingiem. Spodnie te sprawdzą się w wielu stylizacjach, a znakomity komplet stanowią z Bluzą My Life Pink i Tuniką Just Pink! NIEZASTĄPIONE W WIELU SYTUACJACH!
Dane w cm | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 |
Obwód w biuście | 84 | 88 | 92 | 96 | 100 |
Obwód w talii | 66 | 70 | 74 | 78 | 82 |
Obwód w biodrach | 90 | 94 | 98 | 102 | 106 |
Modelka (wzrost 175, rozmiar S) ma na sobie produkt w rozmiarze 36
Ogólna tabela rozmiarów: SPRAWDŹ
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Masz pytania odnośnie rozmiaru lub nie widzisz swojego? [email protected]
+48 22 126 25 26
FRANCHIE RULES - kwintesencja francuskiego stylu i elegancji! Marka oferująca ekskluzywne kolekcje biznesowe wear to work, skierowane do wielbicielek szykownego minimalizmu, ascetycznych geometrycznych form i zdecydowanego krawiectwa.
„FRANCHIE RULES ubiera kobiety świadome swojej kobiecości, niezależne, dla których dress code nie jest obowiązkiem, a pretekstem do wyrażenia osobowości, które potrafią w pełni czerpać radość z życia, traktując myśl la vie est belle jako motto życia. Świat marki tworzą śmiałe kolekcje, które poprzez wysublimowane detale, nadruki czy dodatki uwodzą paryskim szykiem, to one definiują oryginalny styl współczesnej business woman.” – mówi projektantka.
Franchie Rules proponuje niepowtarzalne biznesowe stylizacje w konwencji total look, w których ponadczasowa klasyka łączy się z trendami prêt-à-porter oraz haute couture. Znakiem firmowym marki są starannie wyselekcjonowane sukienki, klasyczne bluzki, doskonale skrojone garnitury i spodnie, szyte z najwyższej jakości tkanin. To nietuzinkowe propozycje, zaprojektowane w unikatowej, limitowanej wersji, tak aby każda z klientek marki czuła, że przynależy do elitarnego świata marki.